1.6-3 роки
БЕЗКОШТОВНЕ
пробне заняття
Комплексна програма Baby для дітей від 1.6 до 3 років:
Другий рік життя – це дуже важливий рубіж розвитку особистості дитини не лише в когнітивному, але і в соціально-психологічному аспекті. Неймовірно стрімкими темпами виникають новоутворення: це перші кроки, перші слова, прояв власних особливостей дитини, перша серйозна вікова криза (3-х років), унаслідок якої виникає бажання самостійності, позначене словами малюків «Я сам». Це ще і дуже важливий сенситивний період (найбільшої чутливості) для придбання нових знань про світ і навиків, які допоможуть дитині в подальшій пізнавальній діяльності.
Ураховуючи всі ці особливості вікового періоду від 1р.6 міс. до 3 років, педагогічний колектив «Дитячої академії» приділяє особливу увагу таким напрямкам навчально-виховної діяльності як:
– мовленєвий розвиток та культура спілкування дитини;
– розвиток сенсорики та дрібної моторики;
– психо-фізіологічний розвиток;
– ознайомлення з природним довкіллям та соціумом;
– художньо-продуктивна діяльність (малювання, ліплення, аплікація);
– логіко-математичний розвиток.
На наших заняттях використовується ігровий підхід, за допомогою якого діти найкраще запам’ятовують грамотно та логічно подану педагогами інормацію. Запропоновані нами дидактичні ігри являють собою навчальні показові й роздаткові матеріали: картинки, книжки, сенорні килимки, планшети та ін. засоби подачі інформації, які дають дітям цілісне, повномірне, цікаве та відповідне віку уявлення про навколишній світ вцілому, його явища, їх основні характеристики: колір, форму, величину, визначальні ознаки, які відрізняють конкретний об’єкт від усіх інших.
Педагоги «Дитячої академії» на високому рівні володіють методиками раннього розвитку дітей, зокрема таких як: когнітивна методика Глена Домена, сенсорно-пізнавальна методика Марії Монтесорі, метод навчання раннього читання Миколи Зайцева, ігрова методика Олени та Бориса Нікітіних, образотворча методика Марії Гмошинської, ігрова методика Джекі Сілберг, методика раннього розвитку Масару Ібука, адаптована методика Сесіль Лупан.
Оскільки у віковий період від 1 року 6 місяців до 3 років сучасні діти зазвичай вперше йдуть до дитячого садка, при роботі з ними слід враховувати таке поняття як адаптація, тобто поступове звикання до дитячого колективу. Це своєрідне психолого-фізіологічне випропобування для малюка, пройшовши яке він із задоволеннням почне відвідувати дитячий садок, навчиться співіснувати у дитячому колективі, відчувати себе його частиною, познайомиться із іншими, позитивно налаштованими до нього дорослими.
Педагогічний колектив «Дитячої академії» враховує усі вище зазначені особливості даного вікового періоду і оточує Вашого малюка максимально можливою турботою, розумінням, теплом та увагою до усього, що їх цікавить, турбує та внутрішньо збагачує.