3-4 роки
БЕЗКОШТОВНЕ
пробне заняття
Комплексна програма Baby–чомусики дітям віком від 3 до 4 років.
Для дітей четвертого року життя характерна підвищена пізнавальна активність, допитливість, тому й називають цей період «віком запитань», «віком чомусиків», а ще подолання «кризи» 3-х років. Міняється характер і зміст діяльності – від емоційного спілкування з найближчими до ігрової. Малюки починають діяти відповідно до поставленої мети. Обдумано зображують предмети, вміють враховувати властивості предметів, а також – сенсорні еталони. Істотні зміни відмічаються у розвитку мови: значно збільшується словниковий запас, з’являються елементарні судження про навколишню дійсність . Діти у цьому віці дуже чутливі до тону, настрою і ставлення до себе дорослих, вони легко заражаються емоційним настроєм ровесників і дорослих, які їх оточують.
У молодшій групі заняття спрямовані на:
- формування життєвих компетенцій дитини;
- розвиток самостійності та впевненості;
- стимулювання пізнавальних психічних процесів;
- збагачення словникового запасу, розвиток активного мовлення;
- забезпечення фізичного розвитку;
- ознайомлення з буквами, цифрами;
- ознайомлення з творами мистецтва, художніми творами;
- формування початкових навиків малювання, ліплення, аплікації, конструювання, плямографії, орігамі, техніки штампу, відбитку тощо;
Педагогічний колектив молодшої групи застосовує у роботі з дітьми різноманітні природні досліди та спостереження за оточуючими явищами, які дозволяють комплексно надавати дітям необхідні знання, вміння та навички і відповісти на всі поставленні ними дитячі філософські питання наприклад такі як: «Чому небо блакитне?», «Що таке хмара?», «Сонце ходить за мною чи я за сонцем?», «Навіщо йде дощ?» тощо. Комплексний, послідовний, грамотний педагогічний підхід дозволяє задовольнити дитячу цікавість поясненнями, доступними їх віку, інтересам та індивідуальним особливостям.
У молодшій групі починають застосовуватися інтегровані заняття, тобто такі, у яких поєднується декілька видів діяльності: природознавство та малювання, фізична культура та музичне мистецтво, ознайомлення із соціумом та мовленнєвий розвиток, логіко-математичні завдання та конструювальна діяльність. У такому коплексі діти можуть засвоювати подану їм інформацію із усіх можливих сторін і запам’ятовувати її максимально добре.
Дітям віком від 3 до 4 років ми надаємо більше самостійності, можливості вибрати ту діяльність, яка їм подобається більше від усіх інших через організоване відповідним чином предметно-розвивальне середовище. Це збагачене різноманітними матеріалами оточення групи, у якому діти маніпулюють конкретними предметами і через них задовольняють свій природний інтерес.